Четвер, 25.04.2024, 13:31
Вітаю Вас Гість | RSS

ОЗЗСО "Затурцівський ліцей ім. В. К. Липинського"

Меню сайту
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Модель школи творчого розвитку педагога та учня „Добра школа”

ІІІ. Модель випускника школи

                   Учень школи  – це неповторна особистість, центр усієї навчально-виховної діяльності школи. Учень – той, хто вчиться, пізнає нове, самовдосконалюється, самостверджується у житті.

                  Учень – це

-          людина світу,

-          громадянин Вітчизни,

-          мешканець села,

-          вихованець школи,

-          здорова особистість,

-          творча індивідуальність.            

Випускник школи – це

                  - особистість, що самовдосконалюється,

              - майбутній фахівець,

                  - людина, здатна навчатись упродовж усього життя,

                  - громадянин, що бере участь у  соціально – політичному житті країни,

                  - сімянин.

Відповідно до цього формуються життєво важливі компетенції випускника навчального закладу.

Модель випускника школи

Сфера компетенції

Характеристика сфер компетенції

Пізнавальна

-          готовність до безперервного навчання;

-          вміння вільно орієнтуватись у різноманітних джерелах інформації;

-          вміння працювати з науковою літературою, організовувати власні дослідження;

-          володіння навичками самоаналізу та самоконтролю власної діяльності.

Професійно-трудова

-          свідоме професійне самовизначення;

-          володіння практичними вміннями певної професії;

-          вміння оцінювати свої можливості у подальшій професійній діяльності;

-          знання основних положень законодавства про працю;

-          дбайливе ставлення до продуктів людської діяльності;

-          дотримання правил безпеки й естетики праці.

 

Соціальна

-          знання культурних та духовних цінностей українського народу;

-          усвідомлення своїх прав, потреб, пріоритетів;

-          правова та управлінська культура;

-          культура мовлення;

-          орієнтація на успіх, позитивне ставлення до себе;

-          здатність до самостійного прийняття рішень;

-          вміння працювати в колективі, співпрацювати.

Громадянська

-          прагнення до суспільної справедливості та рівності;

-          активна та відповідальна громадянська позиція;

-          розуміння громадянського обов’язку;

-          усвідомлення глобальної взаємозалежності і особистої відповідальності;

-          патріотизм, повага до державних та національних символів, історії, культури, мови, традицій;

-          плюралізм, толерантність.

Сімейно-побутова

-          уявлення про сутність дорослої людини, поведінку, пов’язану зі статтю;

-          знання етичних та правових аспектів сімейного життя;

-          усвідомлення функцій батьків;

-          об’єктивна самооцінка, контроль власних вчинків;

-          вміння будувати взаємини з людьми на основі партнерства;

-          культура поведінки в побуті;

-          володіння певними навичками господарсько-економічної діяльності.

Особистісно-етична

-          здатність усвідомлювати власну унікальність і реально оцінювати свої здібності, можливості;

-          самоповага, самодисципліна, гідність;

-          прагнення до особистісного самовдосконалення;

-          вміння оцінювати свою поведінку та поведінку інших;

-          прагнення до творчого самовияву.

Психолого-валеологічна

-          знання особливостей свого темпераменту і характеру;

-          прагнення до фізичної досконалості, здорового способу життя;

-          ставлення до здоровя як  найвищої цінності;

-          володіння вміннями і навичками першої медичної допомоги, основами безпеки життєдіяльності.

 

Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz