П`ятниця, 29.03.2024, 14:27
Вітаю Вас Гість | RSS

ОЗЗСО "Затурцівський ліцей ім. В. К. Липинського"

Меню сайту
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Метод мудрого проекту

Педагогічний колаж «Метод мудрого проекту»

Мета: підвести підсумки роботи педколективу щодо впровадження проектних технологій в навчально-виховний процес;  презентувати кращі учнівські проекти,  поширювати досвід   педагогів школи з використання методу   проектів;  розвивати бажання  педагогів удосконалювати свою педагогічну майстерність.

Обладнання:  мультимедійна презентація, фрагменти відеозапису заняття школи педагогічної майстерності, виставка творчих напрацювань педагогів та учнів, учнівські проекти.    

Учасники:  педагоги, учні.

Ведучий. Якось В. Сухомлинський сказав:  «Педагогічна ідея – це крила, на яких злітає педагогічна творчість. Ідея надихає колектив і починається найцікавіше і найпотрібніше у шкільному житті – колективна дослідницька діяльність».

Здається, минуло не так багато часу відтоді, як усі члени шкільного колективу усвідомили, що дальший розвиток навчального закладу буде можливим лише за умови реальних змін і впровадження нововведень.

Саме тоді у ході анкетувань серед інновацій, які покликані стати технологіями майбутнього, педагоги назвали метод проектів і висловили бажання більше дізнатись про проектні технології.

Давайте пригадаємо, як усе розпочиналось.

(Перегляд фрагменту відеозапису заняття школи педагогічної майстерності).

Ведучий. Не можна не сказати, що на той час у колективі уже була людина, яка, йдучи попереду,  перейняла досвід Заслуженого вчителя України  Пушкар Надії  Степанівни і під час літньої навчальної практики розробила з учнями проект «Комахи нашої місцевості». Так склалось, що саме «Комахи…» і стали нашою першою ластівкою. Нині у районі не знайдеться педагога, який не назве ім’я цієї людини – учитель біології, учитель-методист, координатор Екологічної варти району Марченко Є.  П.

  • Євгеніє Петрівно, чим вас зацікавив метод проектів?

(Слово вчителя біології Марченко Є. П.).

Ведучий. Згодом з’явилися нові проекти: «У пошуках синьошийки», «Зимуючі птахи шкільного дендрарію», «Квіти-первоцвіти», «Збережімо витік річки Турія». Кожен із цих проектів говорить сам про себе. Учнівський проект «Врятуймо шкільні каштани» став переможцем обласного конкурсу-захисту учнівських проектів Всеукраїнської акції  «Я – господар свої школи», у 2007 році учасник проекту Новосад Дмитро – переможець  ІІ Всеукраїнського фестивалю екологічних проектів «Вирішення місцевих екологічних проблем» (м. Одеса), нині є студентом Одеського державного екологічного університету.

У 2011 році учень 10 класу Кузава Олександр  - переможець Всеукраїнського конкурсу науково-дослідницького проектування у м. Києві.

(Виступ учня, переможця Всеукраїнського конкурсу науково-дослідницького проектування).

Ведучий. Кожен проект має своє продовження: у роботі МАН чи то учнівського наукового товариства «Еврика». Створена за проектом «Квіти-первоцвіти» дослідницька робота учениці 7 класу Хитрої Світлани стала переможцем Всеукраїнського конкурсу експериментально-дослідницьких робіт «Юний дослідник» і  відзначена Грамотою  переможця «За творчий підхід до  презентації роботи».

Сьогодні важко назвати не лише вчителя, але й учня у школі, які б не займалися проектуванням.  Багато дослідницьких і практико-орієнтованих проектів має сьогодні у своїх напрацюваннях із учнями учитель географії, старший учитель  Мочеброда О. Є. Стаж  проектної діяльності цього педагога мало чим відрізняється від  стажу попередника і наставника Марченко Є. П., а в основі – все той же краєзнавчий підхід, а в результаті – все та ж орієнтація на успіх. Її вихованець Коляда Андрій два роки поспіль - переможець обласного та фіналіст Всеукраїнського туру Міжнародного конкурсу дослідницьких робіт «Енергія і середовище» із проектами «Збережемо тепло шкільної оселі» та «Скарбничка».

Учні 8 класу Ляшук Олександр та Ковальчук Вікторія у 2011 році – переможці обласного етапу конкурсу «Молодь тестує якість» із проектом «Мій єдиний і неповторний» (тестування якості учнівських щоденників).

Кожен проект у природі – це цікаві та неповторні миті життя, де учні навчаються споглядати красу довкілля, працювати у команді, долучаються до вирішення місцевих екологічних проблем:  «Дерева готуються до зими», «Гранатівське озеро»,  «Прилітайте до нас, лелеки», «Моє рідне село».

  • Олено Євгеніївно, що дає вам як педагогу та учням робота за  проектними технологіями?

 (Виступ вчителя географії  Мочеброди О. Є.).

Вашій увазі пропонується проект учениці 9 класу Ковальчук Вікторії  «Моє рідне село».

(Презентація проекту «Моє рідне село»).

Ведучий. Відомий український педагог В. Шаталов говорив: «Кожен учень талановитий, треба уважно шукати іскри таланту і не дати їм згаснути».  Чи не найкращий спосіб досягти цього – долучити учнів до проектної діяльності.

І, якщо ви погоджуєтесь з нами, ми щиро бажаємо, щоб усі ваші проекти були цікавими, реальними та успішними, адже успіх – це, насамперед, добре зорганізована проектна діяльність.

 

Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz