П`ятниця, 26.04.2024, 11:00
Вітаю Вас Гість | RSS

ОЗЗСО "Затурцівський ліцей ім. В. К. Липинського"

Меню сайту
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Творчий портрет учителя

Творчий портрет учителя

Мета: підготувати творчу характеристику учителя, що атестується; розкрити стиль його педагогічної діяльності; сприяти формуванню в учнів та батьків шанобливого ставлення до вчителя та вчительської професії; виховувати у педагогів бажання самовдосконалюватись та підвищувати  професійну майстерність.

Обладнання: портрет учителя, відеозапис «Відгуки випускників про вчительку».

Учасники: учителі, учні, випускники, батьки, дирекція школи, методист районного  відділу освіти.

Ведучий: заступник директора з навчально-виховної роботи.

Ведучий. Шановні колеги! Ми зібралися з вами для того, щоб створити портрет учителя початкових класів Світлани Миколаївни Юрчук. Власне кажучи, портрет у нас уже є. Його намалювала учениця 4-го класу Іванна Дацюк.

(Презентація портрета. Розповідь учениці про те, якою вона зобразила вчительку).

Ведучий. Епіграфом до нашої розмови я хотіла б обрати слова Л. Скирди:

В житті короткому, як сон,

Зроби найголовніше:

Знайди себе, свій ритм, свій тон,

Свою мету найвищу.

Немає вибору. Життя

Не дасть нам озирнутись:

Сто варіантів каяття

І лиш один – відбутись!

Чому саме ці слова? Тому що, на мою думку, Світлані Миколаївні вдалось знайти у цьому гамірному житті себе, свій ритм, свій тон, свою мету найвищу. Звичайно, як і у кожної людини, були труднощі, їх доводилось долати; можливо, були сумніви і якесь каяття – але їй вдалось відбутись  як учителю, як педагогу. Судіть самі.

Світлана Миколаївна закінчила Луцьке педагогічне училище, Луцький педінститут ім. Лесі Українки; з 1980 року працює в Затурцівській ЗОШ І-ІІІ ст. ім. В. К. Липинського. Це творчий, знаючий педагог. Виявляє високий рівень професіоналізму, ініціативи, досконало володіє сучасною методикою навчання молодших школярів. Творча діяльність педагога спрямована на створення оптимальних умов для формування в учнів пізнавальних інтересів, розвитку здібностей кожної дитини. Інтегруючою ланкою триєдиного процесу – навчання, розвитку, виховання – вбачає інтерес. Від «цікавинки» на уроці до цілеспрямованого пошуку певної інформації – «здобувачів знань» – такий шлях проходять її вихованці у розвитку пізнавальних інтересів і стають активними учасниками навчального процесу.

Пізнавальна гра як джерело радості та найприродніший вияв дитинства, педагогіка «створення ситуації успіху» допомагають учителю забезпечити індивідуально-диференційований підхід у навчанні молодших школярів. На уроках діти вчаться самостійно мислити, відстоювати власну думку, бути ініціативними. Постійним супутником навчальної діяльності є ігри, що розвивають дитячу уяву, фантазію, творчість: «Утвори своє слово», «Перекладач», «Музичні слова», «Котилася торба» та ін. Кожен урок учительки не подібний на інший: це подорож, екскурсія, прес-конференція, рольова гра. Розвитку творчої активності дітей, формуванню навичок спілкування у різних мовленнєвих ситуаціях сприяють інтерактивні технології навчання: робота в парах, метод ПРЕС, метод «подвійний щоденник» та ін. Урізноманітнення форм та прийомів діяльності – ось що створює неповторну методичну палітру уроку Світлани Миколаївни.

 (Слово учителя).

Ведучий. Світлана Миколаївна постійно вдосконалює свою педагогічну майстерність, цікавиться здобутками колег, впроваджує педагогічний досвід, активна в методичній роботі школи, району.

(Виступ керівника методичного обєднання вчителів  початкових класів).

Ведучий. Педагогічний стиль, який виробила Юрчук С.М., досить характерний, оригінальний. Його не можна не помітити.

(Виступ заступника директора з виховної роботи, вчителя початкових класів).

Ведучий. Ліна Костенко, відома українська поетеса, визначаючи вміння людини жити у гармонії з ближнім, якось пророче сказала:

Віддай людині крихітку себе,

За це душа поповнюється світлом.

На мою думку, саме так можна визначити психологічний клімат, що склався у класі, характер відносин «учитель-учень».

(Виступ психолога школи).

Ведучий. Народна педагогіка говорить: «Батьки – найперші вихователі дитини». Кому ж, як не їм, тим, хто довірив учителю найдорожче - своїх синів і дочок, найкраще судити про роботу вчителя.

(Виступ батьків).

Ведучий. «Учительська професія, - писав відомий український педагог В.О.Сухомлинський, - це людинознавство». Скільки дітей пізнає, відкриває для себе та інших учитель, скільком особистостям вказує  шлях до самостійного життя. В той же час педагог ніколи не замислюється, що і його теж пізнають, відкривають для себе  учні. Нам  вдалося  записати  інтерв’ю  з  випускниками                Юрчук С.М.

(Перегляд відеозапису. Відгуки випускників про вчителя).    

Ведучий. А зараз запитання, адресоване  у зал. Як ви вважаєте, який найкращий спосіб зробити дітей хорошими? Зробити їх щасливими. У цьому був переконаний англійський письменник О. Уайльд.

Ми запитали четвертокласників: чи охоче вони йдуть до школи, чи подобається їм цей клас, чи цікаво на уроках, які предмети подобаються найбільше, чи люблять діти свою вчительку? (Оголошуються підсумки анкетування).

 

(Виступ учнів)

1. Дорога Світлано Миколаївно,

Ми в цей день Вас радо всі вітаємо,

Бо сьогодні Ви приймаєте гостей,

А це значить, що святковий нині день.

 

2. Учителько, найперша, рідна,

Ну як же Вам не дякувать щораз

За те, що розум, щедрість, вміння –

Все віддаєте Ви для нас.

 

3. Ми знаємо, нелегко Вам із нами,

Бувало, неслухняні ми були,

Але в найкращий час найкращими словами

Сказати хочем все, що не змогли.

 

4. Це Ви навчили нас читати, рахувати,

Допомогли пізнати істини життя,

І перші труднощі, як сходинки, долати.

Спасибі за науку, за знання!

 

5. Наповниться щедро успішності чаша,

А дружба у класі єднає серця,

Бо часточку серця учителька наша

В своїх вихованців вкладає щодня.

 

6. Нам цей клас, як рідная світлиця,

Незбагненне диво на землі.

Це дитинства нашого столиця,

Гавань, від якої кораблі

Йдуть у море, у житейські будні,

А воно приваблює, шумить,

І якщо нам буде раптом трудно,

Вернемось, щоб серцем відпочить.

 

7.Бо тільки тут ми почуваємось, як дома,

І довіряєм Вам самих себе.

Світлано Миколаївно, Ви в нас чудові!

Скажіть лиш нам, чи знаєте Ви це?

 

8. Ми кожен день Вам будем дивуватись,

Нехай говорять, що ми ще малі,

Напевне, важко Вам вчителювати,

Бо ж все на світі знають вчителі.

 

 9.Вам здоров’я зичим на «12»,

На «12» – радості й добра,

Хай охоче учні завжди вчаться,

Хай весніє у душі весна.

 

10. Вам бажаєм працювать ще краще,

Мати сил й енергії запас,

Бо 4-ий клас – це справжнє щастя,

Нам щасливо бути поруч Вас!

 

11.Світлано Миколаївно,

Ми дуже Вас кохаємо,

За Вашу вдячність і любов

«Спасибі!» кажем знов і знов.

Для вас, Світлано Миколаївно, і Ваших гостей ми даруємо цю жартівливу пісню. (Пісня «Вчать у школі»).

Ведучий. «Школа має три іпостасі, - був переконаний відомий педагог Ш.О.Амонашвілі.  Перша – зовнішня форма школи. ... Друга іпостась – зміст школи. ... А третя іпостась – це дух школи». Дух школи забезпечують саме такі творчі педагоги, портрет одного з яких ми сьогодні створюємо.

(Виступ директора школи).

(Виступ методиста районного відділу освіти).

Ведучий. Кажуть індивідом народжуються, особистістю стають, індивідуальність відстоюють. Учитель, про якого ми говорили сьогодні, безперечно, виробив свій індивідуальний стиль педагогічної діяльності. Саме в такий спосіб людина утверджується як особистість.

(Побажання учителю від присутніх у залі).

Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz