Затурцівська ЗОШ І-ІІІ ступенів
ім. В. К. Липинського
Понеділок, 22.01.2018, 19:06

Вітаю Вас Гість | RSS


 2016 рік - Рік англійської мови в Україні 
Відео про школу
Головна | Як зробити урок цікавим | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 57

Міні-чат
200

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Форма входу

Місячник педмайстерності

Пам’ятка «Як зробити урок цікавим?»

 Більшу частину свого часу дитина проводить у школі, усі її найкращі спогади (іноді і не найкращі) пов'язані зі школою. Як же зробити так, щоб в подальшому житті учень не просто застосовував колись отримані знання, уміння і навички, а й асоціював їх з цікавими шкільними уроками?

Вам знадобиться

-комп'ютер,
-проектор,
-інтерактивна дошка,
-таблиці,
-ілюстрації.

Інструкція

1. Чи буде урок цікавим дітям, чи захочуть вони брати в ньому активну участь, залежить від того, наскільки добре учителем була продумана кожна деталь заняття. При організації уроку необхідно спиратися на його мету. Чітко визначте, що повинен винести із заняття учень, яке завдання буде вирішувати урок:  буде це вивчення нового матеріалу, урок повторення, узагальнення та систематизації знань, контрольне заняття?

2. Досягнення мети  прямо залежатиме від мотивації учнів. Тому докладіть максимум зусиль, щоб у школярів з'явилося бажання знати те, про що ви їм розповідаєте. Активно використовуйте свій творчий потенціал, різноманітні методи, прийоми і засоби навчання.

3. Виберіть форму уроку. Вона визначається відповідно до його цілей та віку учнів.  

4. Форми уроку дуже різні, кожен учитель привносить щось своє. Уроки вивчення нового матеріалу можуть бути у вигляді подорожі, пригоди, уроку-казки, уроку-сюрпризу і т.д. Для більш старшого віку цікавою виявиться презентація, в тому числі підготовлена ​​самими учнями. Урок закріплення матеріалу може проводитися у вигляді конкурсу, турніру. Це можна зробити  як в межах одного класу, так і у паралелі класів. Попробуйте організувати екскурсію, похід. Це буде сприяти не тільки прояву інтересу учнів до уроку, а й згуртуванню класу. Контрольний урок можна провести у формі олімпіади, вікторини. Урок застосування знань доцільно  організувати як урок-репортаж, урок-суд, аукціон, урок-дослідження. Комбінований  урок можна провести  у формі майстерні, семінару, консультації. Корисні також семінари, уроки різновікового співробітництва. Але слід пам'ятати, що подібні заняття повинні проводитися в системі, але не кожен день. Учні, по-перше, мають належно  підготуватися, по-друге, вони будуть знати, що їх знову чекає не просто цікавий урок, а свято. Це піднімає і авторитет учителя в очах учнів. Комп'ютер, проектор, інтерактивна дошка, таблиці, ілюстрації - правильне й доречне використання цього не тільки красиво облаштує, але й осучаснить  ваш урок.

5, Спираючись на мету  та форму уроку, виберіть методи і прийоми навчання. Вони класифікуються за різними підставами і можуть бути словесні, наочні, практичні; широко практикуються пояснювально-ілюстративний метод, репродуктивний метод, метод проблемного викладу, частково-пошуковий (евристичний)  метод, дослідницький метод і т.д.  Великого значення для розвитку пізнавального інтересу школярів набувають методи проблемного навчання, так як саме вони більшою мірою здатні активізувати учнів на уроці. Проблемне питання, проблемне завдання, проблемна ситуація і т. д. - все це дозволяє зробити будь-який урок цікавим, завдяки тому, що діти самі беруть участь у  пошуку відповіді. При частково-пошуковому методі самостійному пошуку учнів приділяється більше значення, ніж при проблемному методі. Учитель лише направляє учнів в їхніх діях. Більш складним для організації вчителем і для виконання учнями є дослідницький метод. Педагог лише створює проблемну ситуацію, а учні, для того, щоб розв’язати  її, повинні побачити проблему, визначити шляхи її вирішення і знайти відповідь.

6, Застосування різних методів навчання сприяє підвищенню пізнавального інтересу учнів, а це нерозривно пов'язано з кращим засвоєнням досліджуваного матеріалу, розвитком в дітей творчих здібностей, уваги, пам'яті, мислення. Учень буде із задоволенням відвідувати ваші уроки, знаючи, що на них завжди цікаво.

Зверніть увагу

Обов'язково звертайтеся до досвіду учнів, це допоможе їм відчути себе частиною досліджуваного матеріалу, а не простим слухачем.

Календар
«  Січень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Пошук

Архів записів

Друзі сайту
Сайт учителя Самборук З.В.


Copyright MyCorp © 2018
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz