Меню сайту
Календар
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
2016 - Рік Івана Яковича ФранкаУ вінок шани Каменяреві 2016 – Рік Івана Яковича Франка. Іван Франко – незрівнянний за своєю багатогранністю й могутнім інтелектом навіть серед найбільших умів людства. Автор майже шести тисяч творів, великий письменник і поет, драматург шекспірівського закрою, критик і дослідник літератури, історик і філософ, фольклорист і етнограф, мовознавець і мистецтвознавець, соціолог і економіст, він був першим публіцистом, журналістом, видавцем, одним із провідних діячів українського політичного життя останньої чверті ХІХ─ХХ ст. У Затурцівській ЗОШ І-ІІІ ст. ім. В.К. Липинського проведено ряд заходів, присвячених Каменяреві. У шкільній бібліотеці організовано тематичні виставки «Цвіте добром земля Каменяра» та «На оновленій землі», відкрито огляди бібліографічної літератури : «Твори мужності і боротьби», «Про що говорить назва книги». Створено буклет «2016 – Рік Івана Яковича Франка». Школярі із цікавістю ознайомились із біографією письменника та провели заочну екскурсію життям Івана Франка. Учні 3-5 класів створили читацький щоденник до книги «Коли ще звірі говорили»,
учениця 6 класу Хом'як Тетяна доповнила його малюнками.
П'ятикласники прочитали твори «Грицева шкільна наука», «Малий Мирон», «Олівець», порівняли сучасних учнів та героїв прочитаних оповідань. Проведено бібліотечний урок у 3-Б класі, де школярі ознайомились із творами І.Франка для дітей. Захопливим епізодом цього дійства стала інсценізація казок, з’ясування їх повчального характеру порівняння позитивних та негативних героїв. Учнями 10 класу випущено стінгазету «Ти вірним сином був свого народу», у якій презентовано такі рубрики: «Біографія», «Вислови І.Франка, які стали афоризмами», «Творчість письменника», «Франко і сучасність».
Учителем української мови Гаврилюк Н.С. та бібліотекарем Ціхоцькою О.С. проведено круглий стіл з учнями 10 класу «Іван Франко – розум і серце нашого народу».
|
Пошук
Друзі сайту
Архів записів
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||