Субота, 27.04.2024, 03:11
Вітаю Вас Гість | RSS

ОЗЗСО "Затурцівський ліцей ім. В. К. Липинського"

Меню сайту
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вчитель хімії та основ здоров'я

Педагогічний портрет учителя

Корнелюк Іванни Миколаївни

  • Рік народження –19 вересня 1983 року

  • Фах – викладач біології, хімії

  • Посада - вчитель хімії та основ здоров'я ЗОШ І-ІІІ ст. ім. В.К.Липинського с.Затурці Локачинського району

  • Кваліфікаційна категорія – спеціаліст І категорії

  • Педагогічний стаж – 9 років

 

     Свою трудову діяльність розпочала на четвертому курсі навчання в Львівському національному університеті ім. І. Франка у 2005 році у ЗОШ І-ІІ ст. с. П'ятикори Локачинського району.

     З вересня 2011 року і до сьогодні працюю в ЗОШ І-ІІІ ст. ім. В.К. Липинського с.Затурці Локачинського району на посаді вчителя хімії та основ здоров’я.

     Моє педагогічне кредо: «Якщо вчитель поєднує у собі любов до справи і до учня, він – досконалий».

     Найбільшою цінністю в усі часи вважалось здоров’я та життя людини. З тих пір нічого не змінилось. І у Національній доктрині розвитку освіти України визначено, що пріоритетним завданням освіти є виховання в учнів відповідального ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших. Чому настільки актуально це звучить і сьогодні? Щорічно стан здоров’я підростаючого покоління погіршується: спостерігається зниження рухової активності, відхилення в роботі внутрішніх органів, збільшення кількості хронічно хворих дітей, зростання психічних розладів. Але скільки б не озвучувалися проблеми сьогодення, здоровішою нація не стане, якщо ми, педагоги та батьки, не навчимо дітей піклуватись про своє здоров’я. Секрет простий: здоров’я школярів багато в чому залежить від їхніх теоретичних знань і практичних навичок, які сприяють його збереженню. І я задалася цією метою. Усвідомлення завжди приходить через активне спілкування. Тому у своїй роботі я послуговувалась інтерактивним навчанням.

     Це і обумовило вибір теми досвіду – «Впровадження інтерактивних технологій навчання як засіб формування у школярів свідомої мотивації до здорового способу життя».

     Те краще, що я запозичила у колег, та власний досвід підказували, що інтерактивні технології – це дивовижний простір шкільного навчання, а маленькі секрети будь-якої ситуації успіху випливали з того, що навчаємось з радістю. Робота в групах, дискусії, аналіз життєвих ситуацій, рольові ігри, дебати, «мозковий штурм» - ці прийоми інтерактиву припали мені та моїм вихованцям найбільше до душі. Саме так, бо активна взаємодія всіх учасників освітнього процесу найефективніше сприяє формуванню соціально-психологічної та здоров'язберігаючої компетентностей у школярів. А ще – незабутні тренінги, де учні можуть розкрити і пізнати самих себе.

     Урок не закінчується із дзвінком. Позакласна робота з учнями – вагома частина їх реального життя, коли навички стають компетентністю. Разом готуємо презентацію: із світлин усміхаються обличчя переможців турніру, зосереджено розмірковують учасники інтелектуальної гри, навички здорового способу життя проглядають у малюнках учнів.

     Дитина від своєї природи – допитливий дослідник, відкривач світу. За словами В.Сухомлинського, дуже важливо, щоб мислення учнів ґрунтувалось на дослідженні, пошуках. Тому як вчитель хімії працюю над розвитком дослідницьких компетентностей школярів у процесі вивчення предмету. Помітила, що учень, який займається дослідженням, здатний переносити дослідницький підхід на різні сфери діяльності і застосовувати в різних ситуаціях.

     Урізноманітнюю форми дослідницької роботи на уроках і у позакласний час: хімічний експеримент, задачі, тиждень хімії, конкурси, вікторини, захист учнівських проектів, а також заняття у МАН.

     У 2015-2018 роках на обласному конкурсі-захисті робіт МАН були представлені учнівські дослідження: «Визначення вмісту важких металів (винцю, кадмію) та радіонуклідів (стронцію-90, цезію-137) у кавунах», «Вплив абіотичних факторів на зміну концентрації нітратів у вирощених плодах огірка».

     Моя робота була відзначена подякою відділу освіти Локачинської районної державної адміністрації (2012 р.), грамотою відділу освіти, молоді та спорту Локачинської державної адміністрації (2017 р.), подякою виконкому Затурцівської сільської ради (2018 р.), Маю сертифікат «Основи інформаційно-комунікаційних технологій» (2012р.) та «Іntel. Навчання для майбутнього» (2012 р.).

     Успіхи учнів:

2017-2018 н.р.: Вавринюк Катерина (11 кл.)– І місце в обласному та ІІІ місце у Всеукраїнського етапі біологічного форуму учнівської та студентської молоді «Дотик природи 2017» (м. Київ) (категорія «Хімія і біохімія»);

2016-2017 н.р.: Шмідт Юлія (11 кл.) - ІІ місце на районній олімпіаді з хімії;

2016-2017 н.р.: Вавринюк Катерина (10 кл.) - ІІІ місце на районній олімпіаді з хімії;

2013-2014 н.р.: Лазарук Юрій (10 кл.) - ІІІ місце на районній олімпіаді з хімії;

2011-2012 н.р.: Ковальчук Вікторія (9 кл.) - І місце на районній олімпіаді з хімії.

Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz