Період адаптації дітей до навчання у школі, або перехід у наступну вікову ланку є досить непростим з психологічної точки зору і супроводжується певними труднощами: труднощі емоційного розвитку, стрес, пригнічений настрій, емоційна нестійкість, імпульсивність емоційних реакцій, почуття самотності, міжособистісні конфлікти, ревнощі, підвищена тривожність, страхи, фобії, негативна «Я-концепція», низька самооцінка. З метою збереження і відновлення психічного здоров‘я дітей використовується такий метод як арт-терапія, який пов'язаний з розкриттям творчого потенціалу індивіда, вивільненням його прихованих енергетичних резервів і в результаті знаходженням оптимальних способів рішення проблем.
28 лютого на базі нашої школи відбулось методичне об’єднання практичних психологів на тему: «Арт-терапія в роботі з першокласниками на етапі адаптації до шкільного середовища».
Психологи мали можливість відвідати майстер-клас практичного психолога школи Лазарук Н.О. із використання таких арт-терапивтичних технік як: казкотерапія, ізотерапія, музикотерапія при проведенні корекційних занять у першому класі, познайомитися із комплексом вправ, які можна використати у роботі з різними категоріями дітей у адаптаційний період, запропонованих соціальним педагогом Алексєєвою Л.А., а також взяли участь у психологічному веркшопі «Роль педагога у створенні сприятливих умов щодо адаптації першокласників», який провела
Вознюк Л.В., методист, відповідальний за психологічну службу відділу освіти Локачинської РДА
|