Меню сайту
Календар
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
KiplingУрок, який проходив у 4 класі презентував одного із найславетніших письменників Англії -Ред’ярда Кіплінга. Бібліотекар Ціхоцька Ольга Сергіївна познайомила з біографією письменника. Перша група учнів презинтувала на англійській мові свій читацький щоденник з прочитаної казки. Щоб краще доповнити прочитане, друга група доповнила малюнками. Школярі на основі прочитаних казок пригадали химерну кішки, яка “гуляла, як сама собі знала”, чемного й допитливого слоненя, якого підступний крокодил ухопив за носа і перетворив на довгий хобот та багато інших пригод тварин. У ході уроку вчителем англійської мови Хитрою Іриною Степанівною було запропоновано ряд цікавих завдань: відгадати головних героїв ,які читали їхні товириші, скласти відповідність між назвами казок, учні на швидкість складали пазли на дану тему. Закінчивши завдання четвертокласники, за допомогою відеоролика, потрапляють в саме серце дикої природи - джунглі. Пригадали, з попередньо прочитаного, маленького хлопчика Мауглі. Як його прийняла до себе вовча зграя, а завдяки старанням своїх вихователів - батька-вовка, ведмедя Балу, пантери Багіри, слона Хатхі - він виростає сильним та хоробрим і перемагає своїх ворогів. Учні розв'язують кросфорд ( де зашифрованф англійською мовою головні герої твору « Мауглі»), виясняють хто був другом та ворогом маленького хлопчика, виконують завдання з підручника. Фізкульт хвилинка , проведена під час уроку, розвеселила і удосконанила англійську вимову учнів. Хто виконував швидше завдання, таким учням було вручено « фішки» . По кількості « фішок» ставилась оцінка за урок. На завершення уроку читачам та художникам було вручено грамоти _____, а також закладки. Школярі були задоволені, адже багато цікавого і захоплюючого дізнолися про джунглі,вивчили англійською тварин які там живуть, багатьох зацікавила така країна, як Індія. Хто зна, можливо хтось із них поїде туди на екскурсію. |
Пошук
Друзі сайту
Архів записів
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||